Z drugiej strony... jak juz ktoś napisał w tym temacie.
Wiadomo co trzeba zrobic, co wymienic, jak wymienic i jakie to sa koszty.
Robota nie jest jakas wielce skomplikowana, wymieniasz panewy korbowodowe ( dla hardcoreowców SPUTTERy), zakladasz nowe sruby do stópek korbowodów, wymieniasz sos na pierwszoligowy i..... zapominasz o temacie.
Odczucie moje jest takie jak i fabryki... jesli na 1mln silnikow stało się to w 100 no to nie rozpatrują tego jako problem.
Pozdrawiam
Wiadomo co trzeba zrobic, co wymienic, jak wymienic i jakie to sa koszty.
Robota nie jest jakas wielce skomplikowana, wymieniasz panewy korbowodowe ( dla hardcoreowców SPUTTERy), zakladasz nowe sruby do stópek korbowodów, wymieniasz sos na pierwszoligowy i..... zapominasz o temacie.
Odczucie moje jest takie jak i fabryki... jesli na 1mln silnikow stało się to w 100 no to nie rozpatrują tego jako problem.
Pozdrawiam
Komentarz